1.Πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα μέσω του Ασφαλούς Περιβάλλοντος της Τράπεζας Πειραιώς
Η επιχείρησή μας, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, σας παρέχει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια, χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας για τη συναλλαγή σας.
Κατά την ολοκλήρωση της αγοράς σας, επιλέγετε "πληρωμή με κάρτα" ως τρόπο πληρωμής και μεταφέρεστε στο κρυπτογραφημένο περιβάλλον της τράπεζας, όπου πραγματοποιείτε την πληρωμή σας με ασφάλεια. Τα στοιχεία της κάρτας σας δεν αποθηκεύονται ούτε διαχειρίζονται από το κατάστημά μας, καθώς η συναλλαγή πραγματοποιείται αποκλειστικά στο σύστημα πληρωμών της Πειραιώς (Paycenter).
Η έγκριση ή απόρριψη της συναλλαγής σας καθορίζεται άμεσα από την τράπεζα. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, επιστρέφετε αυτόματα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
2.Πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας στον ακόλουθο λογαριασμό τραπέζης:
Τράπεζα Πειραιώς: (GR9601720710005071111597688)
Προσοχή: Στην αιτιολογία κατάθεσης είναι βασικό και απαραίτητο να αναγράφεται το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ που έχετε δώσει στην παραγγελία (ηλεκτρονική είτε τηλεφωνική παραγγελία) ή ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που υπάρχει στο email επιβεβαίωσης (ηλεκτρονική παραγγελία). Σε περίπτωση έλλειψης αιτιολογίας ή διαφορετικής αιτιολογίας ή αιτιολογίας από ΑΤΜ θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να αποφευχθούν λάθη , καθυστερήσεις και οτιδήποτε άλλο. Σε περίπτωση μη ορθής αντιστοίχησης παραγγελίας-κατάθεσης λόγω ελλειπούς ή ανακριβής αιτιολογίας δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη.
Η παραγγελία σας θα σταλθεί εφόσον το ποσό εμφανιστεί στον λογαριασμό μας. Προς δική σας διευκόλυνση , εφόσον ολοκληρωθεί η κατάθεσή σας , μπορείτε να μας αποστείλετε email η να επικοινωνήσετε μαζί μας. Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα αντιμετωπίσετε απευθυνθείτε στο κατάστημά μας. Τηλ. επικ. 693 1332 997.
3.Πληρωμές μέσω IRIS
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας μέσω IRIS χρησιμοποιώντας το ΑΦΜ της επιχείρησης 141787660.
Προσοχή:
Στην αιτιολογία κατάθεσης είναι βασικό και απαραίτητο να αναγράφεται το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ που έχετε δώσει στην παραγγελία (ηλεκτρονική είτε τηλεφωνική παραγγελία) ή ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που υπάρχει στο email επιβεβαίωσης (ηλεκτρονική παραγγελία). Σε περίπτωση έλλειψης αιτιολογίας ή διαφορετικής αιτιολογίας ή αιτιολογίας από ΑΤΜ θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να αποφευχθούν λάθη , καθυστερήσεις και οτιδήποτε άλλο. Σε περίπτωση μη ορθής αντιστοίχησης παραγγελίας-κατάθεσης λόγω ελλειπούς ή ανακριβής αιτιολογίας δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη.
Η παραγγελία σας θα σταλθεί εφόσον το ποσό εμφανιστεί στον λογαριασμό μας. Προς δική σας διευκόλυνση , εφόσον ολοκληρωθεί η κατάθεσή σας , μπορείτε να μας αποστείλετε email η να επικοινωνήσετε μαζί μας. Για οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα αντιμετωπίσετε απευθυνθείτε στο κατάστημά μας. Τηλ. επικ. 693 1332 997.
*H πληρωμή με αντικαταβολή δεν υποστηρίζεται πλέον.
Η απόφαση αυτή πάρθηκε με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησής σας και την αποφυγή προβλημάτων που προέκυψαν επανειλημμένα από τη συγκεκριμένη μέθοδο πληρωμής. Συγκεκριμένα:
-
Παρατηρήθηκαν πολλές επιστροφές από παραγγελίες που δεν παραλήφθηκαν ποτέ, με αποτέλεσμα καθυστερήσεις και αδικαιολόγητα κόστη.
-
Οι χρεώσεις των μεταφορικών επιστροφών επιβαρύνουν εξολοκλήρου την επιχείρηση, οδηγώντας σε δυσανάλογο κόστος.
-
Πολλά προϊόντα επέστρεφαν φθαρμένα, λόγω των πολλαπλών μετακινήσεων, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επαναπωληθούν.
Θέλουμε να συνεχίσουμε να σας προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, με γρήγορη εξυπηρέτηση και ασφαλείς συναλλαγές. Γι’ αυτό και υποστηρίζουμε τις παραπάνω εναλλακτικές μεθόδους πληρωμής.